Vrácení zboží a reklamace

Chcete vrátit, vyměnit nebo reklamovat u nás koupené zboží?

 

Zboží zabalte a odneste na jakoukoliv pobočku Zásilkovny.

 

Vrácené zboží musí být zcela v původním stavu tzn. oblečení neprané, nenošené, nežehlené, nesmí zapáchat parfémem a nesmí na něm být viditelné stopy po deodorantu! 
Pokud budou na zboží viditelné známky opotřebení nebo jiného užívání, můžeme ještě před vrácením kupní cenu ponížit o náhradu za snížení hodnoty zboží (až 20% z kupní ceny), které vzniklo v důsledku takového zacházení. 

 

Obsluze nahlaste kód, který najdete v emailu, který jsme Vám nedávno poslali, s předmětem "Vaše objednávka je na cestě k Vám". Vrácení zboží tak budete mít zdarma.

 

Na email katka@yogalifehappylife.cz nám prosím napište, jestli budete chtít vrátit peníze, nebo budete chtít zboží vyměnit.